Загальні питання, що відносяться до компетенції
Київ, Київська, Черкаська, Чернігівська області
Донецька, Луганська області
Волинська, Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Тернопільська області
АР Крим, місто Севастополь, Запорізька, Херсонська області
Дніпропетровська, Полтавська, Сумська, Харківська області
Кіровоградська, Миколаївська, Одеська області
Вінницька, Житомирська, Рівненська, Хмельницька, Чернівецька області

Ігор Руденко: З переможцями конкурсу напишемо історію нового правоохоронного органу

10/09/2018

Народився 11 листопада 1977 року у місті Шахтарськ, Донецької області, з відзнакою закінчив Благодатнівську середню школу. 

Навчався в Донецькому державному університеті, отримав з відзнакою диплом про вищу юридичну освіту за спеціальністю «правознавство».

На підставі наказу МВС України від 19.03.2009 року №034о/с має відзнаку МВС України «За заслуги в боротьбі з економічною злочинністю» II ступеню.

З 2000 року впродовж вісімнадцяти років працював в органах прокуратури на Донеччині. Починав з посади слідчого прокуратури Амвросіївського району і дійшов до керівника слідчого відділу прокуратури Донецької області.

Має статус учасника бойових дій у зв’язку із участю у забезпеченні проведення антитерористичної операції на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей.

Одружений, має двох дітей.

- Пане Ігоре, що для вас стало стимулом участі у конкурсі та змусило покинути роботу, де пропрацювали все життя?

- Маючи вже великий досвід роботи в правоохоронній системі, вирішив продовжувати займатися улюбленою справою, а саме – слідчим процесом. Я маю не лише величезне бажання працювати в Бюро, я націлений вкласти всі свої знання, здобуті мною навики та вміння. 

- Ви розумієте, що вам доведеться працювати без керівника, як ви бачите цю роботу? Адже це означає повністю взяти на себе відповідальність?

- Готовий взяти на себе відповідальність керувати територіальним управлінням, поки не призначать керівника. І вважаю, що та команда, яка прийде зі мною, – це першопрохідці, люди, які не побоялися покинути роботу, змінити своє життя і однією командою розпочати нову історію – діяльність нового правоохоронного органу.

- Конкурс тривав кілька місяців, який з етапів для вас був найважчим?

- Найважчим етапом все-таки була співбесіда. Я постійно працював з нормативними документами, які щодня застосовував в практиці – це допомогло під час складання кваліфікаційного іспиту. На співбесіді тобі можуть задати запитання з різних галузей – як суспільного життя, так і права. Тут вже відіграє важливу роль людський фактор оцінювання.

- Чи готові Ви публічно відповідати на незручні запитання, адже увага до Бюро величезна і лише набирає обертів?

- Звісно, готовий, і розумію наскільки важливу нішу беру на себе. Я це розумів, коли подавав документи, коли проходив кожен етап конкурсу. І особливо зараз – в день мого призначення на посаду. Ніхто не каже, що робота буде легкою, але повторюсь, що маючи досвід та працюючи в команді з досвідченими людьми, дотримуючись букви закону, ми гідно представлятимемо Державне бюро розслідувань.

- Ви знаєте, що буде відноситися до ваших повноважень як заступника керівника теруправління?

- На початковому етапі разом будемо займатися всією роботою. Далі – перший заступник Директора відповідає за слідство, заступник – за оперативний блок. Така сама структура, як і в центральному апараті.

- Що вам зараз потрібно, аби якнайшвидше запустити роботу територіального управління, і що з цього ви вже маєте?

- Перш за все потрібно приміщення, де зможуть розміститися перші переможців конкурсу. Потрібно здійснити перереєстрацію юридичної особи, налагодити зв’язки з іншими правоохоронними органами. Але це лише початок.